top of page

Apa Yang Dijangkakan

​Berikut ialah beberapa perkara berguna untuk membantu anda menjadikan lawatan anda ke Spa Jari Jari seseronok yang mungkin.

​Sila ingat bahawa keselesaan dan keseronokan anda adalah keutamaan kami dan kami sentiasa berhasrat untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk pelanggan kami yang dihargai. Sila berasa bebas untuk meminta nasihat tentang sebarang isu yang mungkin membimbangkan anda.

​Tempahan Spa

Kami amat mengesyorkan agar anda menjadualkan perkhidmatan spa kami lebih awal untuk mengelakkan kekecewaan.

​Pembatalan

Janji temu spa anda dikhaskan secara eksklusif untuk anda! Sebagai ihsan kepada tetamu lain dan ahli terapi kami, sila berikan kami notis sekurang-kurangnya 8 jam jika anda mesti membatalkan atau menjadualkan semula janji temu anda.

Apa yang patut saya pakai?

Seluar dalam pakai buang untuk wanita dan/atau (seluar pendek untuk lelaki), topi mandi, sarung, tuala dan selipar disediakan untuk kegunaan anda semasa lawatan anda ke Spa Jari Jari.

​Berapa awal saya harus tiba?

Kami mencadangkan anda tiba sekurang-kurangnya 15 hingga 20 minit sebelum tempahan anda. Ini memberi anda masa untuk mendaftar masuk, menerima pengenalan spa anda dan rendaman kaki bunga percuma anda. Harap maklum bahawa rawatan anda akan tamat tepat pada masanya supaya tetamu seterusnya tidak akan mengalami kesulitan.

Bagaimana saya boleh membayar?

Kami menerima kad Visa, Mastercard dan wang tunai (Ringgit Malaysia).

Apa yang perlu saya bawa?

Hanya Diri Sendiri. Tolong jangan bawa barang kemas atau barang berharga bersama anda ke spa kerana kami tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakannya.

Adakah anda mempunyai Perkhidmatan Pengangkutan?

Atas permintaan, sila hubungi Pengurus Spa kami untuk pengaturan. Temujanji terakhir - 8 malam.

Tel: +6088-487259 / Email: sales@jarijari.com.my

​Waktu operasi

Buka 7 hari seminggu. Dari 10.00 pagi – 10.00 malam termasuk Cuti Umum.

​

*Temujanji terakhir pada jam 9.00 malam.

Keperluan Umur

Jari Jari Day Spa ialah persekitaran dewasa. Atas sebab ini semua pelanggan mestilah berumur 18 tahun dan ke atas.

 

​Kami juga menawarkan perkhidmatan terhad untuk Kanak-kanak berumur 8-12 tahun dan ibu bapa atau penjaga mesti menemani mereka sepanjang pelantikan mereka.

Keselesaan Pelanggan

Memandangkan keselesaan dan keseronokan pelanggan kami adalah keutamaan kami, sila berasa bebas untuk bercakap dengan ahli terapi anda mengenai sebarang kebimbangan atau keperluan individu yang mungkin anda miliki - kami ingin menjadikan lawatan anda ke Spa Hari Jari Jari seseronok mungkin.

Keadaan Kesihatan Khas

Jika anda mempunyai sebarang masalah kesihatan, sila maklumkan kepada kami agar kami dapat mengesyorkan rawatan yang paling sesuai untuk anda. Pihak Pengurusan tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang tindak balas alahan yang tidak diduga terhadap rawatan yang diterima.

Alkohol dan Makanan Berat

Pengambilan alkohol atau makanan berat sebelum rawatan anda tidak digalakkan.

Harga, Pakej Spa & Rawatan

Ini tertakluk kepada perubahan tanpa notis awal dan boleh disemak pada bila-bila masa. Untuk penjelasan dan pertanyaan, sila hubungi spa kami di +6088-487259 atau email sales@jarijari.com.my

Caj Perkhidmatan (5%) dan Cukai Kerajaan (6%)

Semua rawatan dan perkhidmatan secara automatik tertakluk kepada cukai kerajaan dan caj perkhidmatan.

Kelakuan Terhormat

Untuk memastikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk semua tetamu Jari Jari, penggunaan telefon bimbit di dalam premis spa adalah dilarang dan kami memohon semua tetamu untuk memastikan bunyi bising pada tahap minimum. Merokok di dalam premis spa adalah dilarang sama sekali.

​

Kami berhak untuk mengeluarkan mana-mana pelanggan dari premis spa kerana tingkah laku yang tidak sesuai dan pelanggan tersebut masih akan dikenakan bayaran penuh untuk pakej rawatan seperti yang dipesan pada kadar yang diterbitkan.

​

​Pemahaman anda dihargai!

bottom of page